*

*

رمز ورود


بالاخره رمز ورود و اسمم رو یادم اومد و تونستم دوباره بیام بنویسم.

خوب تعطیلات تموم شده و برگشتیم سر کلاس و من اصلا دوست ندارم. اصلا از بودن تو دانشگاه لذت نمی برم. مثل اینکه تعطیلات بهم خیلی خوش گذشته ....

بازم تعطیلات می خوام . مااااااااااااادر جااااااااااااااااان .....

پ.ن :‌ خوبین شما؟!



پریسا ، اینم واسه اینکه قاطی نشیم با هم !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ

شما بهتری !!

زنده ایم هنوز!

نینو یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ق.ظ

شکلاتت سرجاشه ولی تعطیلات زیادی ضرر داره.آدمو تنبل می کنه.اصلا هم خوب نیس برات.انسان که نباید اینقدر تنبل باشه.من الان اینقدر خوشحالم که یونی باز شده خدا میدونه.

لیلا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ق.ظ

اوه اوه مثل اینکه من خرابکاری کردم .
پریسا جان معذرت میخوام . فکر کردم جناب نینو این پست رو نوشته و چون این مدل نوشتن ازش بعید بود ، به قول خودش در سلامت عقلش شک کردم :دی


جناب نینو ببخشید ! از این به بعد بیشتر دقت می کنم .
در ضمن یک گوشه تو وبلاگتون اسم نویسنده های اینجا رو بنویس که مردم رو گیج نکنی :) ( می بینی که دارم خودمو توجیه می کنم )

اشکال نداره... پیش میاد. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد