*

*

من امشب می میییییییرم

پیش نویس:من که می میرم.چه حسی داره وقتی یوزر پسوورد وبلاگ 4 ساله ت

رو وارد کنی ولی به علت اشتباه بودن نتونی واردش شی!؟؟؟

دهم دی حدس می زدم تا دو سه ماه بعدش کسی توجهمو جلب نکنه و بی خیال

دنیا شم.اما فکر نمی کردم این وضع حداقل تا 5 ماه بعد ادامه پیدا کنه.به این 5 ماه

که نگاه می کنم با خودم میگم یعنی من اینقدر بی خیال و بی حس و ... شدم که

5 ماه شده و تکون نخوردم؟یعنی یه نفرم تو این 5 ماه نبوده که...

همیشه تنها بودن رو ترجیح میدم.تنهاییم رو دوس دارم.اینقدر سرگرمی و کار دارم

که حتی وقتی تنهام روز و شبم به سرعت بگذره.چه برسه به اینکه بخوام واسه یکی

دیگه وقت بذارم.

اما خب وقتی یه خرده طول میکشه حوصله م سرمیره و دلم میخواد شکل و مدل

این روزام عوض شه.به نظرم میاد "همیشه خوب بودن" هم حوصله مو سر میبره و

الان دلم میخواد یکی بیاد که منو درگیر کنه.

درگیر شدن و بد بودن محض یکنواخت نشدن زندگی لازمه.

و حالا بعد از 5 ماه دست رو کسی گذاشتم که امروز فهمیدم بهترین دوستم هم

اونو میخواد.تو دانشگاه بهش گفتم فلانی تو فکرمه.

نگاهش تلفیقی از ناراحتی و خنده و هزار جور حس کوفتی دیگه بود.برگشت بهم

گفت:یعنی تو الان رقیب عشقی منی؟؟؟(با تکیه بر کلمه "تو")

خداحافظی گرمی با هم نکردیم ولی من مطمئنم  دختری که یه هفته ست

سروکله ش پیدا شده نمی تونه رابطه من و بهترین دوستمو خراب کنه.حتی اگه

اون دختر کسی باشه که بعد از 5 ماه یخمو آب کرده باشه.

پارازیت: حرومزاده های بی شرف!به فیس بوک چیکار دارین آخه؟

پارازیت2:انتخابات داره نزدیک و نزدیکتر میشه ولی هنوز به روزای تبدارش نرسیده. 

 

امضا:نینو

نظرات 4 + ارسال نظر
301040 دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ http://301040.blogsky.com

من نمی دونم منظورتون از مردن چیه؟ ولی امیدوارم بلایی سر خودتون نیارین.
یا علی
http://301040.blogsky.com

نه خداروشکر مشکلش حل شد و بلاگ نازنینم نجات یافت!

لیلا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

اگه دلیل ناراحتی و اعصاب خوردی و بد عنقی اون روزات این بوده ، خب قابل درکه !

اما در مورد فیس بوک ، بعد از Http یک s بذار درست میشه . یعنی اینو تایپ کن
https://www.facebook.com تو هر صفحه جدیدی هم که وارد میشی و فی لتره ، بازم یک S کارت رو راه می اندازه . اگه نتونستی اینجوری فیس بوک رو باز کنی بگو , فیلتر شکن برات بفرستم .

نه من کلا عنقم! یعنی معمولا وقتی برای اولین بار کسیو می بینم حداقل باید یکی دو ساعت بگذره تا یخم وا شه.
فیس بوک رو هم اینجوری باز کردم ولی مگه https قابل فیلتر کردن نیست؟

لیلا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ

چرا میشه ولی خب کمتر !

خب فعلا که همون اولیش برگشت!

پریسا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

سخت نگیر ... از این اتفاقها میفته ... مهم برخورد آدمهاست . امیدوارم نمیری . لازمت داریم بابا :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد