*

*

به خانه بر می گردیم!

 

اینجا رو می بینم که نزدیک دو ماهه آپ نشده.بعد از سر بیکاری می شینم حساب کتاب  

می کنم و به این نتیجه می رسم که هر پست النینو دات آی آر 300 تومان قیمت داره.

بعد با خودم فکر می کنم و باز به یه نتیجه دیگه می رسم.اینکه وقتی فیس بوک و توییتر و ...  

هست داشتن اینجا خیلی مهم نیس.خلاصه اینکه تصمیم گرفتم پول اینجا رو ندم و احتمالا تا  

چند هفته دیگه النینو دات آی آر وجود خارجی نداره.

اگه قرار باشه چیزی بنویسیم ثبت میشه توی elnino7.blogsky . فکر می کنم شاید محض

تنوع هم شده بد نباشه بازم نویسنده اضافه کنم.اولش که خودم بودم و بعد پریسا هم اومد

اما تقریبا هر 10 روز یک پست اینجا گذاشته شد.

درسته که با وجود سایت های اجتماعی وبلاگ نوشتن نسبت به چن سال پیش حداقل برای

بخشی از ما بی معنی شده و لذتش رو از دست داده اما به نظرم تحت هیچ شرایطی  

نمیشه اونو کنار گذاشت.

امضا:نینو