*

*

new

hi dear 

I'm new here, so it's just a hello message.... so be ready for me to write here in maybe persian 

 bye for now 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمود دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

نینو سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

خوش اومدی.از این به بعد باید آخر پستامونو امضا کنیم تا قاتی نشه:دی
امیدوارم تنبلی منو با پستای زیاد جبران کنی.

# دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
خوبی؟
من نیومدم تبلیغ کنم یا بگم خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی اومدم بگم
خوب می نویسی خیلی خوب همینم باعث شده از 85 تا حالا هر چی پست می کنی بخونم حتی آرشیو رو هم خوندم
امیدوارم موفق باشی
قربانت فعلا

نینو:مرسی خیلی انرژی دادی.فقط نمی دونم چرا خودم از بیشتر نوشته هام بدم میاد!!!

لیلا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ق.ظ

من تو گوش داش ممد شما خوندم ؟! تو که نمی دونی این چند روز چقدر بغض کردم و چقدر حرص خوردم .
اگه خبرش تایید بشه می شینم گریه میکنم :((

نینو: غلط کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد